Jelling Kirke

Hvad gør man hvis? Jelling Kirke har åbent dagligt fra kl. 8-20 i hele sommerperioden, fra maj til august. I september, oktober, marts og april lukker kirken kl. 18 og om vinteren fra 1. november til 28. februar lukker kirken kl. 17.00. Da Jelling Kirke fungerer som sognekirke, kan kirken være lukket i den anførte åbningstid på grund af gudstjenester eller kirkelige handlinger, som f.eks. begravelser og vielser. Der tilbydes guidninger i kirken ved henvendelse på mail til mak km.dk. UGE 13 and 14. Påske.

OVERVIEW

The web site jellingkirke.dk presently has a traffic ranking of zero (the lower the better). We have examined nine pages inside the web page jellingkirke.dk and found six websites referencing jellingkirke.dk.

JELLINGKIRKE.DK TRAFFIC

The web site jellingkirke.dk is seeing diverging levels of traffic through the year.
Traffic for jellingkirke.dk

Traffic ranking (by month) for jellingkirke.dk

Traffic ranking by day of the week for jellingkirke.dk

LINKS TO DOMAIN

Lokalhistorisk Forening Lokalhistorisk Forening for Jelling, Kollerup-Vindelev og Hvejsel Sogne - Forside

Jens Peter Amerikaner fik ideen til en tandemvandcykel. Hans søn Aksel, der var smed, byggede den. Og den blev meget populær blandt turisterne ved Fårup sø. Var en kendt person ved Fårup sø. Egentlig hed han Pedersen, men da han tidligere havde været guldgraver i USA i fem år,. Var der jo ikke langt til det tilnavn. I baggrunden ses én af søens to motorbåde og flere robåde. Jens Peter og Adolf Jørgensen havde hver en motorbåd, som de kunne sejle med turister i,.

WHAT DOES JELLINGKIRKE.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of jellingkirke.dk Mobile Screenshot of jellingkirke.dk Tablet Screenshot of jellingkirke.dk

JELLINGKIRKE.DK SERVER

Our parsers caught that the main page on jellingkirke.dk took one thousand five hundred and eighty milliseconds to come up. I discovered a SSL certificate, so I consider jellingkirke.dk secure.
91.223.235.197

We revealed that jellingkirke.dk is implementing the Apache operating system.

Jelling Kirke

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The web site states the following, "Hvad gør man hvis? Jelling Kirke har åbent dagligt fra kl." We noticed that the web page said " 8-20 i hele sommerperioden, fra maj til august." It also said " I september, oktober, marts og april lukker kirken kl. 18 og om vinteren fra 1. Da Jelling Kirke fungerer som sognekirke, kan kirken være lukket i den anførte åbningstid på grund af gudstjenester eller kirkelige handlinger, som f. Der tilbydes guidninger i kirken ved henvendelse på mail til mak km."

SEEK SIMILAR WEB PAGES

Velkommen- Jelling Kro

Lige i hjertet af Jelling ligger Jelling Kro ved Jelling Monumenterne. Kroen er fra 1820, den blev Kongelig Privilegeret i 1842 og totalfredet i 1947 sammen med Kirken og Højene. Jelling Kro er ægte krohygge, med en gæstfri og familiær stemning. Her kan man komme ind fra gaden og bestille et måltid hjemmelavet mad - til rimelige priser og i rigelige mængder. Dorthe Kirstine og Bjarne Madsen.

Forside - Jellingløbet

Jellingløbet finder i år sted onsdag d. Vi har hele 5 løberuter at byde på samt en 4 km gå-rute i skoven. Løberuterne på 2,7 km , 5,8 km og 10,1 km samt en noget krævende trailrute på 7,4 km, og som noget nyt i år er der en biathlon-rute på 6 km med 2 gange skydning á 10 skud. Alle løberuter er i Jelling By og i skoven. Jellingløbet er et løb for alle! .

Jelling Musikfestival - Musik - Jelling - Jelling Musikfestival

Transport - til og fra festivalpladsen. Regler, rettigheder og pligter for hjælpere. 197;bningstider for Hjælper Check-In. Billetsalget til 2018 starter 1. Se de offentliggjorte kunstnere til 2018. Galleri - 29 års fede festivalminder.

Køb kød online fra Jelling Naturkød Din online slagter

JOHN STONE LUKSUS KROGMODNET KØDKVÆG. John Stone filet steaks ialt 1,8. John Stone Fillet steaks udskåret af krogmodnet oksefilet steaks á ca. Til rødt kød og ost. John Stone filet steaks ialt 2,1.